Calvin Klein er kendt for deres brug af seksuel energi og nye kulturfænomener, og deres seneste efterårskampagne er ingen undtagelse. Calvin Klein Jeans er nemlig gået sammen med Tinder! Se de seje kampagnebilleder her.
Innovativt sociologisk eksperiment møder modekampagne i Calvin Klein Jeans nye visuelle fortælling om, hvordan en moderne generation utilsløret nærmer sig hinanden seksuelt i en digital verden.
Den cool kampagnen, der er skabt i samarbejde med dating app’en Tinder, er skudt af modefotograf Mario Sorrenti i New Yorks gader, hvor ungdommen virkelig får lov at folde sig ud, særligt på de sociale medier.
Læs også: Naked x Asics lancerer cool sneaker samarbejde
Se den seje kampagnevideo af Mario Sorrenti her:
“Calvin Klein Jeans har en lang tradition for at kombinere seksuel energi med kulturel relevans,” siger Melisa Goldie, Chief Marketing Officer hos Calvin Klein. “Med denne kampagne skaber vi en følelsesmæssig forbindelse til dagens teknologiorienterede generation og fremhæver samtidig denne nye normale kanal for moderne møder mellem mennesker”.
Calvin Klein er teamet op med både Tinder og VICE, og det er dermed første gang, at Calvin Klein annoncerer sig på en dating platform.
Læs også: Mandagsmuse: Kendall Jenner
Den nye Calvin Klein Jeans kampagne deler fortællinger inspireret af virkelige historier om kærlighed, begær og seksuel lyst og udspiller sig igennem intime beskeder mellem unge mennesker, der forsøger at finde rundt i den digitale datingverden.
Her i galleriet kan du se de flotte kampagnebilleder med navne som Grace Hartzel, Ethan James Green, Aya Jones, Kenya Kinski Jones og mange flere.
Psst… Brug pilene i galleriet eller ‘swipe’ dig igennem.