Julen varer li' til påske ...
Julen er tiden til at tænke på andre, og det er Black Lily og Røde kors også enige i. Derfor ønsker begge at gøre opmærksom på deres samarbejde og inspirere folk til at give et lækkert tørklæde – og man må også gerne give gaver efter jul, for den varer jo lige til påske …
Tørklædet findes både i rødt og gråt og er designet af Black Lilys chefdesigner June Stevn, som sammen med stylist Melanie Buchhave og fotograf Bo Egestrøm ønsker at sætte ekstra fokus på indsamlingen.
June Stevn udtaler: “Balancen mellem billedets stærke udtryk, med det beskidte look og armen i slynge (lavet af støtte-tørklædet), og den gængse æstetiske opfattelse af mode, som vi normalt arbejder ud fra, er nyskabende og opsigtsvækkende – og det er netop det vi gerne vil”.
Tørklædet kan bl.a. købes på Black Lilys webshop eller på Røde Kors’ hjemmeside .
For hvert tørklæde der bliver solgt for 299 kr., går der ubeskåret 200 kr. til Røde Kors’ indsamling.