Efter at have opfordret folk fra hele verden til at sende billeder af sig selv, har Benetton nu udvalgt de bedste til deres nyeste kampagne
Mere end 65.000 mennesker fra hele verdenen fulgte i februar Benettons opfordring om at indskrive sig i den nyere modehistorie og deltage i den garvede kommunikationsrottes globale casting-kampagne, It’s My Time.
Benetton opfordrede unge såvel som gamle til at indsende, uploade billeder, film og tekster om sig selv samt at interagere på sociale medier som YouTube, Facebook og på It’s My Time-siden og stemme på hinanden. Og dét var der mange, der gorde!
Efter en nøjsom udvælgelsesproces udvalgtes 20 finalister i foråret til det, der var den endelige præmie:
En tjans som kampagnemodel for United Colors of Benetton til efterårskampagnen FW 2010. Skudt i New York af den internationalt anerkendte modefotograf, Josh Ohlins.
Nu lanceres It’s My Time-kampagnen world wide, og resultatet er et moderne tag på den ellers så velkendte Benetton-kampagnecharme, der er unik og genkendelig verden over.
De tyve modeller repræsenter ikke kun sig selv og deres respektive nationer, men også et Benetton, der ikke kun forener farver, men hele verdenen.