Det var måske ikke helt de Barbie-sko, vi havde forventet.
Hvis du troede, at marketingholdet på ‘Barbie The Movie’ allerede havde skejet helt ud i forbindelse med premieren, så kan du godt tro om igen.
For nok har Margot Robbie iklædt sig det ene ikoniske Barbie look efter det andet, mens et helt Babie-hus har kunnet lejes i Malibu og dukker fra filmen har kunnet erhverves. Men det er øjensynligt ikke nok til at promovere den længe ventede film.
Således har Mattel, der ejer Barbie-brandet slået sig sammen med et, for nogle måske lidt uventet, brand om et par særlige Barbie-sko.
For hvor man kunne være tilbøjelig til at tro, at det oplagte valg ville være stiletter eller klassiske sandaler, så er det altså blevet mærket, der gang på gang skiller vandene med deres opsigtsvækkende samarbejder og er blevet en storfavorit, når det gælder både praktisk og sjovt fodtøj.
Fra den 11. juli kan du nemlig få fingrene i et par særlige Barbie-Crocs, der bliver lanceret i anledning af premieren. De særlige Crocs er en nyfortolkning af mærkets Crush Cloc, der en platformsversion af den klassiske Croc-sandal.
Den nye sandal er selvfølgelig i skrigende pink og kommer med en række små accessories fra universet, som for eksempel filmens logo og en diskokugle, som du kan barbieficere dine Crocs med, hvis ikke du kan få nok pink.
Crocs er i den grad blevet et go to-brand for vilde samarbejder, som få havde set komme. Senest har de lanceret en sandal-version af den virale ‘Big Red Boot’ sammen med MSCHF under herremodeugen i Paris, og tidligere har de lavet Crocs sammen med mærker som Balenciaga og artister som Bad Bunny og Post Malone.
Er den officielle Barbie-Croc ikke noget for dig, mens elsker Crocs, kan skabe din egen version med de mange forskellige accessories, du kan få til sandalerne og på den gør dine Crocs klar til premieren den 21. juli.
Lyt til ELLEs podcast ‘Klædt På’, som er din månedlige podcast om tendenser, strømninger og insiderviden fra modens verden med Mads Emil Grove Møller som vært.