Skuespilleren Mila Kunis havde store bekymringer omkring at skulle droppe makeuppen i forbindelse med sin kampagne for Gemfields.
Den 30-årige skuespiller Mila Kunis er blevet fotograferet af den anerkendte modefotograf Peter Lindbergh til det etiske smykkemærke Gemfields 2014-kampagne under titlen Beauty By Nature. Hun indrømmer, at det at skulle bære et makeup-frit ansigt gjorde hende nervøs, før hun trådte ind i fotostudiet.
Læs Mila Kunis’ ekstravagante morgengave fra Ashton Kutcher her
Sidste år kunne Celebuzz offentliggøre, at Mila Kunis var blevet udråbt til det nye navn for Gemfields, hvor Kagem i Zambia er den eneste leverandør af sten til smykkerne. Derudover er Mila Kunis netop blevet udnævnt som det meget fotogene ansigt for Jim Beam samtidig med, at skuespilleren er ambassadør for Gemfields, der har som mål at sælge sjældne, farverige ædelstene på etisk vis.
“Da vi talte instruktionen igennem, og at fokusset var på naturlig skønhed, hvilket faktisk betød ingen makeup, ingen hårsætning og ingen retouchering, må jeg sige, at jeg var lidt nervøs,” siger hun til Vogue.co.uk.
Se 35 lave stilikoner i galleriet her
Men heldigvis gjorde fotografen det let for hende at gå til opgaven.
“Peter har en evne til at få dig til at føle dig nøgen og rå, men på en sjov måde er det det smukkeste, jeg nogensinde har følt mig til en fotoserie,” siger Mila Kunis.
Skuespilleren har også besøgt Kagem-smaragdminen i Zambia, hvor de kostbare sten bliver frembragt, og hun føler sig ydmyg over oplevelsen.
“Besøget i Kagen-smaragdminen var fascinerende, og rejsen i sig selv var uforglemmelig – det var også første gang, jeg har været i Afrika!,” siger Mila Kunis.
Især fascinerede det skuespiller, at stenene havde formet sig under jorden igennem millioner af år, og at det fik hende til at sætte pris på deres sjældenhed at være den første person, der fik lov at røre ved dem.