Ny, sukkerfri Schweppes er udviklet med henblik på de danske sodavands-entusiaster ...
Schweppes, som jo er den sodavand, de fleste fashionistaer ynder at hælde oven i deres gin eller vodka, har opdaget, at danskerne er glade for sukkerfri læskedrikke.
Derfor lancerer Schweppes nu en ny, sukkerfri sodavand – nemlig Schweppes Lemon Zero.
Altså en lemon-sodavand uden sukker, og den er målrettet de danske forbrugere.
Og hvem er bedre til at få fat i de danske forbrugere end stilikonet og sangerinden Medina?
Hun erstatter nu skuespillerinden Uma Thurmann som kampagnemodel for firmaet.
Medina erstatter Uma Thurman som kampagnemodel for Schweppes …
Medina har selv været med til at udvikle det sort/hvide univers, som kampagnen foregår i.
Kampagnen er optaget på et slot i Danmark.
“Kampagnen udspiller sig i et dragende, lidt mystisk og sensuelt univers. Medina fremstår som en eksklusiv diva, der skiller sig ud med bl.a. gennemsigtig kjole og med en ‘unexpected addiction’ til Schweppes. Hele ideen til universet er Medinas egen og de historiske omgivelser kombineret med plottet skaber et klart link til verdens ældste sodavand, der går under sloganet “unexpected since 1783”, forklarer Malin Gardeström fra Schweppes.
Se den nye video, som Schweppes præsenterer, for Medinas sang ’12 dage’, her!
I videoen bliver Medina forelsket i en smuk veninde.
I galleriet kan du se, hvordan sangerinden Medina har skiftet frisure en del gange igennem de sidste par år …




En af ELLEs personlige favorit-Medina-frisurer.








Medinas extensions er væk og håret er klippet til i en sød page midt på halsen og lysnet.
Dejligt sommer-look til sangfuglen!

