Celebrity

Kylie Jenner har skabt en forretningsmæssig merchandisesucces ud fra en tilfældig sætning til Stormi

- 21/10/2019

Den 22-årige ’selfmade billionaire’ Kylie Jenner hviler ikke på laurbærrene, og så snart hun spotter en forretningsmulighed sætter hun alle sejl til. Det har hun endnu engang bevist, idet hun har skabt en forretningsmæssig succes baseret på merchandise ud fra en enkelt tilfældig sætning sagt til sin datter.

Hvis du har været til stede på de sociale medier den seneste uges tid, har du med garanti ikke kunne undgå at bemærke det nyeste mediestunt fra Kylie Jenners side.

Den 22-årige reality-stjerne og skønhedsgigant delte for nyligt en video, hvor hun viste rundt i Kylie Cosmetics hovedkvarter, og her sluttede hun videoen af med at vække sin 1-årige datter, Stormi Webster, ved at synge ”Rise and Shine”.

Og selvom Kylie Jenner og hendes skarpe momager Kris Jenner er et par udspekulerede forretningskvinder, tror vi næppe, de på forhånd havde regnet med, hvor stort et internetfænomen netop den lille serenade skulle vise sig at blive.

Det lille klip, hvor Kylie (overraskende smukt) sang ”Rise and Shine” for den sovende Stormi gik lynhurtigt viralt på nettet, og der gik ikke mange splitsekunder, før den ene humoristiske meme efter den anden var udtænkt på baggrund af Kylies tilfældige sangudbrud.

Og det 22-årige yngste skyd på Kardashian/Jenner-stammen er heldigvis heller ikke for fin til en omgang selvironi, og derfor postede hun selv et billede på sin egen Instagram-profil for at lave sjov med hele ”Rise and Shine”-sagen, der endnu engang bevidste internettets magt og Kylie Jenners enorme indflydelse.

“No caption needed”, skrev hun og henviste til, at alle efterhånden var bekendt med joken:

Og bedst som vi havde grinet af i troen om, at det var her til og ikke længere, at ”Rise and Shine”-sagen kunne gå, tog det endnu en drejning. 

1-årige Stormi Webster er vant til at omgive sig med store musikkunstnere, idet hendes far er rapperen Travis Scott og hendes onkel er Kanye West, og derfor var den lille pige vist også begejstret for at se sin mors indtog i musikbranchen.

Læs også: Kom med indenfor i Kourtney Kardashians børns legehus, der er alt andet end almindeligt.

For oh yes, Kylie Jenners ”Rise and Shine” er selvfølgelig blevet lavet til en sang – og Stormi, som den lille vuggevise egentlig blev sunget for i første omgang, har allerede godkendt det nye hit:

Kylie Jenner, der står bag Kylie Cosmetics, og som desuden er blevet kåret til verdens yngste selvgjorte milliardær (i dollars), lader selvfølgelig ikke en forretningsmæssig mulighed gå forbi sin næse, og derfor kan du nu shoppe ”Rise and Shine”-merchandise.

Jo jo, den er god nok.

For 435 danske kroner kan du nemlig nu erhverve dig en ”Rise and Shine”-hættetrøje med Kylies ansigt på og teksten ned af hvert ærme – og hvis det ikke er ’marketing done right’, så ved vi altså ikke, hvad det er.

Du kan shoppe dit ”Rise and Shine”-merchandise HER.