Bliv opdateret på junis bedste nyheder indenfor mode og interiør.
Kaia Gerber som kampagnemodel for Omega
Det schweiziske urbrand Omega har for nylig lanceret sin opgraderede version af Speedmaster 38mm-kollektionen med en række nye modeller, der alle skiller sig ud med en fængende diamantskive. Kampagnens model er ingen ringere end Kaia Gerber, som her svarer på, hvordan hun ville style det nye ur:
“Med alle de diamanter ville det åbenlyse svar være med noget formelt, men jeg tror, jeg ville style det med noget afslappet, fordi det også har en sporty stil. Det er et ur i god størrelse, der giver et fedt statement. Det er virkelig den slags ur, du kan bære med alt. Det er alsidigt og klassisk.”
Baserange at home
Det danske brand Baserange, der er mest kendt for sit neutrale undertøj og loungewear, lancerer i forbindelse med 3 Days of Design for første gang homewear. Kollektionen består bl.a. af puder, sengetøj og en yogamåtte, der er skabt i tråd med Baseranges æstetik og omtanke for ressourcer. Puderne er f.eks. fyldt med overskudsstoffer fra brandets generelle produktion.
Lié Studio – nu i ‘Leather’
Du kender Lié Studio, med topmodel-tvillingerne Amalie og Cecilie Moosgaard i spidsen, for sine klassiske og tidløse smykker, men nu udvider brandet med en helt ny kategori: nemlig læder. Liés første accessorylancering rummer fire items: En tote, clutch, pung og nøglering, som alle kan bestilles nu.
Priser fra 375 kroner.
Pandora lancerer en helt særlig form for diamanter
Verdens største smykkebrand, danske Pandora, der har forpligtet sig til at være CO2-neutrale inden 2025, og som udelukkende bruger genanvendt guld og sølv, ’sourcer’ nemlig også sine diamanter på den mest bæredygtige måde, og det er ved at skabe dem selv som ’lab grown’ fremfor den mere traditionelle måde, hvor de udvindes fra miner. Kampagnen, der lancerer Pandoras lab grown diamonds på dansk jord, rummer ingen ringere end Pamela Anderson og Grace Coddington.