Ralph Lauren præsenterer deres første app til iPad ...
Nu lancerer Ralph Lauren deres første RLX-applikation til iPad. Det bliver en interaktiv oplevelse, som giver dig mulighed for at udforske de nye kollektioner til kvinder, såvel som til mænd.
Applikationen er gratis at downloade og lader verdensberømte atleter vise stilen, pasformen og funktionen af kollektionen. Med rødder i sportsdesign for atleter skaber den ny app sportstøj, som fremmer hurtighed, styrke, og bevægelsesfrihed.
Du kan ved at udnytte det indbyggede acceleromter, digitale kompas, assisterende GPS og multi-touch skærmen finde, at RLX er et virtuelt showroom, som reflekterer mærkets filosofi.
Med den avancerede teknologi er det muligt at interagere med de store atleter ved at rotere, vende og røre iPad’en.
“Vi leder altid efter nye måder at gøre shoppingoplevelsen bedre ved at udnytte teknologien som medie, hvilket stadig er usædvanligt for de fleste modevirksomheder” forklarer David Lauren, Executive Vice President of Advertising, Marketing and Corporate Communications.
“Med denne applikation kan brugeren kontrollere tøjets tekniske funktioner og opleve RLX mærket på en innovativ måde, som er visuelt underholdendel”.
Du kan se mere på Ralph Laurens hjemmeside.