Det svenske undertøjsmærke, sigter nu mod højere dimensioner og stræber efter at transformere sig ind til et sportsbrand, som bygger på funktionalitet og fashion. Som et led i denne proces har de netop åbnet en pop-up shop i Magasin Kgs. Nytorv.
Som en del af Björn Borgs nye globale strategi om at transformere brandet til et sportsmode-brand indenfor de kommende par år, har de netop slået dørene op for en pop-up shop i Magasin på Kgs. Nytorv.
I den nyåbnede pop-op shop kan du finde sports – og undertøj, som bygger på et koncept om funktionalitet og fashion.
Læs også: Beyonce springer ud som tøjdesigner
Den nyeste kollektion, som, allerede nu, er tilgængelig i den nye pop-up shop, byder på sporty, funktionelle og afslappede styles både til mænd og kvinders hverdags – og træningsgarderobe.
Der vil desuden også løbende blive tilført nyheder, såsom limited edition-kollektioner til den nye pop-up shop.
Psst… Du kan se flere billeder i galleriet.
Brug pilene eller ‘swipe’ dig igennem billederne.
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_1.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_2.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_3.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_4.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_5.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_6.jpg)
![](https://elle.dk/wp-content/uploads/2021/10/bb_7.jpg)