Queen B er så meget mere end blot en verdenskendt sangerinde. Hun er også en powerwoman med stort p, der altid kæmper for at gøre verden til et bedre sted. Nu kan hun også skrive tøjdesigner på CV'et, efter netop at have lanceret sit eget sports-tøjmærke, Ivy Park, som der ligger en langt dybere mening bag, end som så...
Selvom hele verdens popdronning har været på sit højeste og svømmet i succes i mange år efterhånden, hviler hun så sandelig ikke på lauerbladene.
Foruden at være internationalt kendt og eftertragtet sangerinde, springer Beyonce nu også ud som tøjdesigner.
Hun har netop lanceret sit eget sports-tøjmærke, Ivy Park, som, ifølge Vouge, består af over 200 forskellige items, såsom sneakers, tights, hoodies, t-shirts og pandebånd, i en prisklasse fra 200 kr. og op til 1.200 kr., hvilket må siges at være i den billige ende, hvis man tager hendes brand i sig selv i betragtning.
Læs også: Mandagsmuse: Beyonce
Ivy Park, som er opkaldt efter Beyonces egen datter, Ivy Blue, vil være tilgængelig hos henholdsvis Zalando, Topshop og Norstrøm fra den 14. april 2016.
Dette initiativ har dog en dybere mening bag sig end blot at skulle indhente store summer penge og opmærksomhed. Beyonce ønsker nemlig at sende et budskab til alle kvinder med denne sportskollektion.
Om dette siger hun (ifølge Dazed):
”Mit mål med Ivy Park er at flytte grænserne for sportstøj og at støtte og inspirere kvinder, der forstår, at skønhed er mere en blot dit fysiske udseende.”
Det kommer blandt andet til udtryk i kollektionens leggins, som består af tre forskellige modeller. Henholdsvis ”low-rise”, ”mid-rise” og ”high-rise”, så der er en model til alle kropstyper, og så alle kvinder kan føle sig skønne og godt tilpas i deres sportstøj.
Se den cool kampagnevideo for Ivy Park lige her!
Tag et kig forbi galleriet, hvor vi har samlet nogle af de lækre kampagnebilleder til dig!
Psst… klik eller ‘swipe’ dig igennem billederne.