Pieszak lancerer i samarbejde med Red Barnet en charity-kollektion! Se kampagnebillederne med projektets første ambassadør, modeblogger Trine Kjær...
Til marts lancerer Pieszak en charity-kollektion bestående af T-shirts, en taske i økologisk bomuld samt et par af Pieszaks mest populære jeans. Kollektionen har til formål af hjælpe udsatte børn i hele verden, og vævet ind i striberne i kollektionen er den internationale morsekode “SAVE” med budskabet om at række ud til børn i nød på tværs af nationer og landegrænser. Alt overskud doneres direkte til Red Barnet.
“Alle børn har ret til et godt liv, og Red Barnet løfter en stor opgave, som vedrører os alle. Derfor er jeg også meget ydmyg over for det samarbejde, vi har indgået, og utrolig glad for og stolt over, at Pieszak kan være med til aktivt at hjælpe børn i nød samt øge bevidstheden om denne vigtige sag,” udtaler Henriette Pieszak.
Læs også: Louis Vuitton for UNICEF
Kampagnen løber over det næste halvandet år, hvor en række ambassadører fra mode- og filmbranchen lægger ansigt til kampagnen. Den første i rækken er modeblogger Trine Kjær fra Trine’s Wardrobe, som sammen med Henritte Pieszak har skudt de første kampagnebilleder.
Se dem i galleriet og glæd dig til marts, hvor kollektionen kommer i butikkerne til priser mellem 300 kr. og 800 kr.
Psst… klik eller ‘swipe’ dig igennem billederne.