J.W. Anderson er den næste i rækken efter Karl Lagerfeld, der skal give Coca-Cola Light flasken en 'fashionover' med udgangspunkt i hans egen design-DNA...
For et par dage blev det offentliggjort, at designeren J.W. Anderson er den seneste designer i rækken til at give den ikoniske Coca-Cola Light flaske et makeover med udgangspunkt i hans egen design-DNA.
Tidligere har ikoniske designere som Marc Jacobs og Jean Paul Gaultier og seneste Karl Lagerfeld givet Coca-Cola flasken et nyt design, og hver gang har flaskerne været utroligt populære og nærmest blevet revet væk fra hylderne.
Se også: Cindy Crawfords børn for CR Fashion Book
J.W. Anderson fortæller, at han er meget begejstret for muligheden og lover, at der er masser at glæde sig til i hans version af Coca-Cola flasken:
“Jeg har altid set Coca-Caola Light som et popkultur-ikon, og jeg er derfor meget begejstret for at få lov til at give mit bud på et re-design til denne klassiker. I kan forvente jer noget helt anderledes med masser af cool overraskelser”, lyder det J.W. Anderson.
Se også: Uffe Buchard: High paws til firbenede topmodeller
J.W. Andersons bud på den nye Coca-Cola Light flaske bliver lanceret i slutningen af juli, men har allerede afsløret, at hans design tager udgangpsunkt i fotografiet og hans signaturprint, da målet er, at man skal få lyst til at røre ved flasken.
Hør J.W. Anderson tease til designet i videoen herunder:
:
Få et gensyn med Marc Jacobs, Jean Paul Gaultier og Karl Lagerfelds design af Cola-Cola Light flasken i galleriet.
Psst… Brug pilene eller ‘swipe’ dig gennem galleriet!
¨