Danske VILA teamer op med Røde Kors i et velgørende samarbejde for at sætte fokus på organisationens arbejde. Sammen har de skabt tre bud på en charity t-shirt, hvor én vil blive sat i produktion. Stem på din favorit!
Den verdensomspændende velgørenhedsorganisation Røde Kors gør et stort stykke arbejde for at hjælpe mennesker i udsatte områder rundt omkring i verden. Og det støtter danske VILA nu op om i et nyt samarbejde med organisationen.
Læs også: Se H&M’s fine Eastern Elegance kollektion
Det danske brand og Røde Kors teamer nu op i velgørenhedens navn, og som et led i samarbejdet har VILA udformet tre bud på en såkaldt charity t-shirt, hvor et design vil blive sat i produktion. De tre t-shirts vil blive sat til afstemning den 27. april, og du har derfor mulighed for at stemme på din favorit. På den måde får kunderne selv indflydelse på, hvilken t-shirt de helst ser blive sat til salg.
“Vores kunder er stilsikre unge kvinder, som ved, hvad de ønsker sig, og ved at lade dem få indflydelse, lærer vi for det første noget om deres præferencer, men vi sikrer også det bedst mulige resultat for Røde Kors,” siger Internatioal PR ansvarlig fra VILA, Annette Hyttel.
Læs også: Vind eksklusiv lingeri-oplevelse og find ‘the one’ hos Triumph
Når den endelige t-shirt er fundet på baggrund af afstemningen, vil den blive sat til salg til 159,95 kr. i butikkerne og online i august, 2015. 50 kr. pr. t-shirt går til Røde Kors.
Du kan tage del i afstemningen den 27. og 28. april og på den måde være med til at beslutte, hvilken t-shirt, der skal sættes til salg.
Du kan få mere information om samarbejdet i løbet af sommeren, så hold dig opdateret på VILA’s Instagram og Facebookside.
Læs også: Shoppeguide: 10 skønne sommerkjoler
Se de tre t-shirts i galleriet og find din favorit!
Psst… Brug pilene i galleriet eller ‘swipe’ dig igennem.