Mode

‘I DO’! Kom i bryllupsstemning med Hilfigers forårskampagne

- 05/02/2015

Tommy Hilfiger løfter nu sløret for deres globale reklamekampagne 'I DO HILFIGER' for foråret 2015. Temaet er, som navnet også antyder, selvfølgelig bryllupper, og du kan se alle de flotte kampagnebilleder her!

Det er snart sæson for bryllupper, og det bærer Tommy Hilfigers reklamekampagne for foråret ‘I DO HILFIGER’ præg af. 

Scenen for kampagnen er sat omkring et utraditionelt og cool bryllup, hvor “Hilfiger-familien” er samlet i Californien for at fejre kærligheden med stor havefest, rockband og et festligt signaturlook med et strejf af hverdag. 

Se også: 9 ting du ikke skal tage på til bryllup

Om kampagnen siger Tommy Hilfiger selv: “Med inspiration fra min egen familie og Hilfiger-brandets livlige kulturarv, rummer kampagnen et unikt, eklektisk mix af attituder og styles. I foråret 2015 kombinerer kollektionen en afslappet rock’n’roll-kant med vores kendte signatur, som er den cool stil fra USA’s østkyst. Familien Hilfiger repræsenterer en frisindet fortolkning af den sjove og frække attitude, som er kernen i vores brand.”

Læs også: New Romance: Haute Couture i brylluppets tegn

Kampagnen er skudt i Sonoma, Californien, og castet består blandt andre af kendte ansigter som Jourdan Dunn og Chloe Blackshire. 

Ifølge Tommy Hilfigers Global Chief Brand Offier Avery Baker afspejler reklamekampagnen den unikke, inkluderende og kække ånd, der ligger bag Hilfiger brandet. 

Så kom til bryllup med Hilfiger-familien i galleriet, hvor vi har samlet alle de flotte rock’n’roll inspirerede kampagnebilleder! 

Psst… sidder du ved mobilen, ‘swiper’ du bare.