Det danske vandmærke Egekilde sætter til februar mode på etiketten
Til modeugen i februar lancerer Egekilde vandflasker med cool etiket designet af Stine Goya.
Flaskerne vil på bedste fashion vis være limited edition. Til gengæld går 25 øre af overskuddet fra hver solgt Egekilde Limited Fashion Edition ubeskåret til Børnecancerfonden.
Om at bidrage til Egekildes nye moderigtige look siger Stine Goya:
“Som designer er det mit mål at bryde med konventionerne for, hvor kreativiteten, fornyelsen og skønheden kan udfolde sig, og grænserne flytter sig hele tiden. Samarbejdet med Egekilde stammer fra en fælles vision om innovation, æstetik og personligt ansvar og med flasken synes jeg, vi udtrykker en holdning til design som mode med meget mere”.
Vandet i fashion flaskerne vil første gang kunne nydes til Stine Goyas show under modeugen i København, og vil efterfølgende være at finde i handlen fra uge 6, men altså kun i en begrænset periode frem.