Det er endnu et spændende samarbejde fra det danske superbrand, der nok skal blive populært
Det går ikke stille for sig hos Ganni, hvor det ene samarbejde efter det andet lander på ønskelisten hos Ganni-fans overalt i verden.
For det danske brand har bare i år lanceret en række samarbejder med alt fra Barbour og New Balance til Ester Manas og 66 North og dermed sat sit velkendte logo på allerede kendte mærkevarer, der med et har fået en snert af den scandi cool-stil, brandet er kendt for i resten af verden.
Og det stopper ikke her. For nu har britiske Dr. Martens netop annonceret, at de i anledning af 10-års jubilæet for Jadon-støvlen har slået pjalterne sammen med Ganni.
Dr. Martens er mest kendt for sine sorte 1460-læderstøvler med de ikoniske gule syninger, der første gang blev lanceret i 1960. Der gik ikke lang tid, før støvlerne skrev sig ind i modehistorien og blev synonym med britisk ungdomskultur.
Derfor er det ikke helt underligt, at Jadon-støvlen trods sin forholdsvis unge alder bliver anset som et designikon af Dr. Martens. For mens den umiskendeligt minder om den klassiske 8-hulstøvle, giver platformen den et chunky look, der hurtigt er blevet populær blandt fans af mærket.
Den får nu en Ganni-makeover med mærkets signatur sommerfugl-logo og med en blanding af materialer i form af genanvendt polyester og andre læderfrie tekstiler. Selvfølgelig med de klassiske gule accenter, som du kender dem fra Dr. Martens.
Samarbejdet lander den 1. december 2023 på ganni.com og drmartens.com samt i Dr. Martens flagskibsbutik på Strøget i København, hvor du vil kunne finde støvlen i størrelser fra 36 til 48 til 2.150 kroner.
Lyt til ELLEs podcast ‘Klædt På’, som er din månedlige podcast om tendenser, strømninger og insiderviden fra modens verden med Mads Emil Grove Møller som vært.