Mode

Nyt teleselskab med fokus på forkælelse

- 14/06/2013

ELLE var med til lancering af det nye teleselskab, Moji, som kalder sig for en medlemsklub, hvor service er førsteprioritet

I en tid, hvor det ikke ligefrem går mobilselskabernes vej, hvor priserne falder, og folk stiller højere og højere krav til deres udbyder, kan det virke mærkværdigt at starte et nyt teleselskab. Men 3’s nye teleselskab, Moji, er ikke bare et teleselskab, det er en medlemsklub.

“Moji vil tilbyde service i verdensklasse, og Moji er det eneste selskab, som har service som førsteprioritet,” siger Mojis talskvinde, Sanela Jankovic, til selskabets lancering på restaurant Kokkeriet i indre København.

Omgivet af de lækreste kanapéer og glas med bobler, var det tydeligt, at Moji har ønsket at skabe en helt bestemt stemning med fokus på forkælelse. Ifølge Sanela hverver Moji nemlig ikke kunder, men medlemmer. Som medlem bliver man belønnet for loyalitet, så man får flere fordele, jo længere tid man er medlem. Og de fordele handler ikke kun om en ekstra datapakke eller mere taletid. Det handler lige så meget om forkælelse, som kan være alt fra en latte på en skøn café, biografbilletter eller rabatter på smykker e.l. Konkrete eksempler vil Moji ikke ind på endnu, men de vil være sikre på, at man får så meget ud af sit medlemskab som muligt.

For at yde den bedste service måler Moji ikke deres medlemsservice-medarbejdere på, hvor mange kald de tager i timen, men på, hvor tilfredse medlemmerne er efter et kald.

Med en god smag af Kokkeriets kanapéer i munden, glæder vi os til at se, hvad Moji finder på af lækre medlemstilbud – for hvem vil ikke gerne forkæles?