Velgørenhed og smukt design smelter sammen endnu en gang, når Louis Vuitton i samarbejde med Unicef lancerer et nyt Silver Lockit armbånd til #makeapromise kampagnen, der støtter børn i Syrien. Læs mere her...
Fra den 14. september 2017 finder du nemlig fem farverige armbånd med den ikoniske Silver Lockit, hvis særegne design symboliserer beskyttelse, og som desuden forsegler ens løfte om at hjælpe børn i nød.
Armbåndene kaldes Silver Lockit Color og kan købes i mere end 200 Louis Vuitton butikker verden over eller online på louisvuitton.com. De koster $250 (tilsvarende 1.850 kroner), hvoraf $100 (tilsvarende 750 kroner) går ubeskåret til Unicef.
Læs også: Zalando x Røde Kors lancerer samarbejde i den gode shopping-sags tjeneste
Indtil nu har samarbejdet mellem Louis Vuitton og Unicef indbragt mere end 2,5 mio. dollars, som har hjulpet millioner af syriske børn og familier og ikke mindst reddet tusindvis af liv. Så vi krydser fingre for, at Silver Lockit Color for fremtiden vil få en masse kvinders håndled til at funkle og samtidig indbringe tredjeverdenslandene endnu mere støtte og hjælp samt øge opmærksomheden på syriske børn, der udsættes for verdens mest humanitære kriser.
ELLEs chefredaktrice, Cecilie Ingdal, er allerede gået all in for den gode sag med et fint Silver Lockit i pink.
Psst… I galleriet nedenfor kan du se alle farverne, som armbåndet kan købes i – og husk, at du desuden kan vise din støtte ved at poste et billede med armbåndet på under hashtagget #makeapromise