Vær med til at designe t-shirts for H&M
Til foråret indgår H&M et samarbejde med sin yngste designpartner nogensinde om at skabe en serie originale t-shirts sammen med H&M-kunder fra hele verden.
André Lorens Stock er 18 år, kommer fra Sverige og er designeren bag det hypede t-shirtmærke Black Book.
André startede oprindelig mærket efter at have trykt sit eget design på en t-shirt, han havde købt i H&M. Nu hylder H&M hans iværksætterånd med et spændende samarbejde gennem hm.com.
“Min kollektion for H&M bliver baseret på billeder indsendt af folk fra hele verden,” siger André. “Fra og med januar vil man kunne læse min historie på hm.com og derefter uploade sine egne billeder, hvorfra jeg senere kommer til at udvælge mine favoritter.”
André specialdesigner sine favorittryk blandt de forslag, der indsendes til hm.com. Det bliver til 10 T-shirts til piger og 7 til drenge.
Kollektionen vil blive solgt i H&M’s Divided afdeling fra og med april.
Se mere på hm.com